Dejul e ste gata in linii mari. Poate mai sunt ceva limite de viteze scapate sau sensuri unice. Au mai ramas si cladirile de pus. Dar poate le mai pune si altcineva. Trebuie sa ma ocup de Craiova si judetul olt ca e varza...

În data de 05.04.2013 09:32, "Razvan" <radulescu.raz...@gmail.com <mailto:radulescu.raz...@gmail.com>> a scris:

Pot,i sa( afli informat,ia asta folosind imaginile de pe norc.ro <http://norc.ro> în modul street view.