A mai fost discutia de multe ori.

Nimeni nu poate face cartografia complet 100% din prima. Sa faca si GPX, si sa
noteze toate limitele de viteza privind din Bing(cum fac asta???), si lanes,
surface, sa puna podete totul totul. Acum cativa ani (2008) ne bucuram daca
cineva ne dona niste GPX-uri fara nimic altceva, acum avem o harta si bing si
nu ar fi ok sa incepem sa "elitizam" toata treaba asta, sa eliminam incepatorii
si pe cei care baga date incomplete. In continuare un GPX e binevenit, sau
completari pe parcurs.  Adica nu e ok ca o contributie sa fie binevenita, insa
doar pana la aparitia unei surse autoritative si de calitate care o elimina pe
prima. Daca putem corecta ceva, corectam si astfel harta devine mai buna, dar
nu ne enervam ca au fost date putin gresite. Poate intre timp au fost utile
cuiva asa incomplete cum erau.  Cand ti-e sete, ai pe GPS un izvor, il gasesti
si bei apa, nu te revolti ca nu avea completat corect tag-ul "name", ca e
spring si nu amenity=water. Astea se
 corecteaza pe parcurs. Wiki inseamna ca si nestiutorii pot avea acces, fiindca
pe strada lui el e cel mai stiutor.

M-ar bucura sa apara "adevaratii profesionisti" sa bage corect si complet 100%
as sta atunci cu paharul de suc in fata si cand ar termina le-as aduce aminte
si de drumurile forestiere :-)  Datele sunt perfectibile, in conditiile in care
fiecare cand pune ceva, o face in cunostinta de cauza si corect pe acel sector.

A disparut destul de mult cu schimbarea de licenta si e frustrant, asta e, nu
avem ce face, refacem.
Important e doar sa nu se distruga existentul, iar aici cantecul e vechi,
chapter, chapter

Toate cele bune,