In ultimul release OsmAnd era totul ok. Si acela a aparut pe 22 sau 23 aprilie. Acum ma uitam pe OsmAnd si nu lipseste textura de pamant(CLC import). Am mai trecut prin zona aceea si ieri si nu mi s-a parut ca ar fi totul alb pe acolo, adica ca ar lipsi textura de pamant. De aceea am impresia ca s-a intamplat foarte recent... Eu abia azi de dimineata am vazut.

Distractie placuta in concediu. Am inteles ca vii prin Romania...