Hristos A Inviat !

In legatura cu Focsani. Am vazut ca nu sunt imagini in zona orasului. probabil multi au incercat sa mai puna cate ceva si pana la urma au facut greseli, astfel incat am gasit Bulevardul Unirii si Independentei deplasat cu tot cu strazile adiacente intr-o parte de nu mai stii care era traiectoria corecta. L-am indreptat ochiometric ghidandu-ma dupa o alta harta "de incredere" si am adugat cateva sensuri giratorii lipsa. Intrebarea este daca cineva are din intamplare ceva trackuri gpx macar cu bulevardele acestea pentru a repara traiectoria lor pentru o rutare corecta? Asta pana or sa apara imagini bing si acolo...

- Bulevardul Unrii, Independentei, Vrancei, Strada Bucegi, Strada Cuza Voda. Atea ar fi bulevardele cu prioritatea cea mai mare pe unde de obicei se face rutarea de tranzit nord-sud prin oras. Banuiesc ca, calea Moldovei care este trunk road este ok. Multi ocolesc orasul pe acolo.