Salut,

Incerc sa imi fac un traseu cu bicicleta pe valea Muresului, am ajuns pana
la Cetatea Arad (podul decebal) as prea sa trec podul si sa o iau pe langa
Mures spre vest. Daca trec pe sub Podul Traian (partea din-spre centru) pot
merge mai departe sau raman pe Calea Romanilor? Mai departe mergand spre
vest pot trece pe sub autostrada (Strada Marului) sa ajung in padure?

In parcul de sub cetate sunt doua poduri de pontoane peste mures, sunt
acele poduri practicabile pentru a trece muresul cu bicicleta (fara scari
pentru a nu trebuii sa iau bicicleta in spate)?

 As fi foarte recunoscator pentru orice indicatii.