Cele mai multe telefoane nu are un receptor GPS bun. De obicei antena nu e
bună pentru că și sunt multe alte antene în telefon și uneori ele doar pot
evalua patru sateliți. Software nu poate ajuta aici.

Eu folosesc un Garmin Oregon 450 și sunt mulțumit. Pe câmpie precizie este +/-
3 metri și în pădure +/- 20 metri. Poate arăta o hartă și este impermeabil la
apă. Și am un Samsung Galaxy S3. Este singur telefon care știu unde receptor
GPS este foarte bun. Uneori chiar merge în clădiri dacă aparatul Garmin nu mai
are recepție. Dar pentru traseuri mare acumulatorul nu este suficient și e o
probleme dacă plouă.

Dacă doar vrei să înregistrezi un path și poți folosesc un GPS logger cum i-
Blue. Calitatea e bună dar și nu e ieftim.