Am Samstag, 25. Mai 2013, 14:49:14 schrieb Popescu Constantin:
> Mersi,
>
> Nu ma gandisem ca oneway se aplica doar pt biciclete. Nu stiu de ce la ora
> respectiva mi se parea mie ca si la pietoni ar putea fi oneway :) Daca se
> aplica doar pt biciclete e ok.

Wikiul zice
"oneway=yes" este echivalent cu "vehicle:backward=no"
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:oneway

și zice
oneway=yes driving is only allowed in the direction of the way
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:access

Dacă vrei să ai oneway și pentru pietoni probabil trebui șă scrii
foot:backward=no
sau
oneway:foot=yes

Am Samstag, 25. Mai 2013, 14:50:27 schrieb Popescu Constantin:

> Dar ... din moment banda de biciclete e despartita de cea de pietoni (prin
> vopsea e adevarat) nu ar trebui sa fie segregated = yes ? Asa mi se pare ca
> rezulta din imaginile de la
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:segregated

Atunci segregated=yes e corect bineînțeles.