E cam stufos, greu de utilizat si interfata neintuitiva pentru editare. Raman la vespucci doearece pot modifica direct la locul respectiv nume de strazi, limite de viteza, adauga poi-uri si chiar numere de adrese si in final upload pe server chiar din acel loc. Iti ia mai mult sa stai sa notezi detalii despre eventualele modificari, cand poti sa faci pe loc acele modificari.