Uitandu-ma prin Germania, am observat o abordare inversa:

highway=cycleway
foot=designated

asta pt ca randarea sa arate ruta cu albastru (pt biciclete) si nu cu
rosu(pt pietoni). Nu stiu care ar fi abordarea mai corecta. E adevarat ca
pe mine ma intereseaza rutele de bicicleta dar nu mapez doar pt mine si
vreau sa fac ceva corect.