Razvan,

Revert teoretic poate face oricine, cu uneltele potrivite. Din pacate acum
imi este greu sa fac acest lucru pentru ca sunt alte cateva editari de ale
tale in care ai incercat sa repari prin zona. In astfel de cazuri recomand
contactarea userului si abia mai apoi (si asta nu inseamna cateva minute,
ci vorbim de 1-2 zile, nu toata lumea isi citeste mailul instant)
discutarea problemei pe lista.

--Ciprian