În data de 29 iunie 2013, 16:23, Michael Häckel
<michael.haec...@web.de> a scris:

> Bine, dar nu înțeleg de ce nimeni nu a citit pagina pe wiki am scris. :-)

Oh well, vorba românului, mai bine mai târziu decât niciodată. :P

> Nume în genitiv fără cuvântul „Vârful” sunt bune?

Nu. Ce scrie la răuri se aplică și la vârfuri, că la genitiv trebuie
pus prefixul. Quick check pentru vorbitori nativi: dacă scoți
prefixul, ce rămâne ar putea fi nume de familie? Dacă da, atunci poți
scoate prefixul. Dacă ți-e greu așa, caută pe google termenul fără
prefix și vezi dacă este folosit.

Strainu