Salut,

Bine ai venit la noi! Din când în când corectez niște greșeli în toata țară.
Și am editat în Bârlad.

Bârlad deja arată foarte bine. Văd doar niște greșeli mici.

De exemplu noi scriem cu diacritice. I. C. Bratianu se numește Brătianu.Și
Gara este scris fără diacritic. E corect că e orașul Bârlad și râul Bîrlad?
Tranziția între zona rezidenițală și câmpia nu e frumos. De obicei punem
marginile una peste alta.

Toate bune,
Michael