Identifici in OSM relatia folosita pentru granita adnistrativa folosita la
judetul respectiv si apoi folosesti acel ID. De ex. pentru Constanta vei
gasi: http://www.openstreetmap.org/browse/relation/2367022

Pentru alt judet - de ex. pentru Arges vei avea 2261315 (
http://www.openstreetmap.org/browse/relation/2261315).

Ca sa gasesti granita de judet poti folosi cautarea in OSM - eu am cautat
dupa Arges si am "mers" la "View details" de la "State Boundary Arges,
Romania".

Probabil mai sunt si alte variante de identificare - asta am gasit-o la
repezeala. Sper sa te ajute.