Readaug lista.

Fiecare sat dintr-o comuna are un cod separat si diferit de cel al comunei.
Adica satul Bucsani, Giurgiu are alt cod decat comuna Bucsani, Giurgiu. Noi nu
avem ceva pe harta care sa reprezinte comuna.

Exemplul pe care l-am dat eu NU are un cod siruta individual, e folosit codul
satului.

Asta inseamna ca avem mai multe puncte cu acelasi siruta, ceea ce nu mi se pare
ok.

Strainu

Pe 24.11.2013 10:55, Razvan <radulescu.raz...@gmail.com> a scris: