Salut Janos,

In primul rand, trebuie sa realizezi ca e posibil sa fie vorba de o
greseala, nu neaparat cineva cu intentii rele. Ceea ce as recomanda eu este
sa discuti cu userul care a facut modificarea de care vorbesti si sa vezi
daca a facut-o intentionat pentru ca padurea nu mai exista sau a facut o
greseala. Daca nu iti raspunde si ai informatii recente ca padurea inca
exista, atunci sugerez si eu un revert.

Daca e vorba de changesetul pe care l-ai linkuit deasupra, observ ca e
facut cu iD, un editor care are reputatia proasta de a facilita stergerea
din greseala a zonelor mari pentru ca le afiseaza ca fundal.

Din nou, sugerez ca e o greseala si ar trebui contactat contribuitorul cu
pricina inainte sa dam cu revertul :)

Rares

2013/11/26 Janos Rusiczki <janos.rusic...@gmail.com>

> Am observat azi ca a disparut padurea din jurul orasului meu natal.
> Modificarea cred ca este:
> http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/19113905?node_page=1
> Nu inteleg care a fost motivul dar cred ca ar fi bun un revert.
>
> Mersi,
> Janos

Life is not the amount of times you breathe, is the moments that take your
breath away.

To all things comes an end. And to all things comes a beginning.

Cred in inspirat, nu in expirat. in vise, nu in somn. In trait, nu in
existat.