Update: am rulat și analiza, durează foarte puțin prin comparație cu import-ul.
Am dat un mail celor de la osmose.openstreetmap.fr și au zis că ne dau parolă
să uploadăm acolo rezultatele analizelor.

Pentru cine vrea să se joace, am făcut un script[2] care instalează cele
necesare pe un Ubuntu 14.04, și rulează analiza.

-- Alex

[2] https://gist.github.com/mgax/85920ce9d964fa70d894