Salut!

Cred că nu sunt multe convenții care sunt specific pentru România. Toată
informația importantă despre tag-uri este aici:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Map_Features
Informația despre denumiri este aici:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Names
În plus și poți vedea cum alți au făcut ceva.

Uneori multe variante sunt posibil și un soft care folosește datele trebuie să
fie capabil să înțelge toate variante.

Dacă nu te supără dacă cineva corectează datele tale nu este o problemă dacă
ceva nu este perfect.

Michael