Cred ca oricine care vede mai multe edits-uri in care s-a sters ceva si nu s-a scris nimic, ar vrea sa stie oare ce a facut userul acela. Si e cam peste mana, mai ales celor care nu stiu sa citeasca in history, sa descopere ce o fi sters ala pe acolo. Asa pot trece neobservate si vandalizarile sau greseli neintentionate facute de useri mai putin familiarizati cu editarea hartilor digitale.

Iar despre necesitatea comments-urilor, pana la urma pot fi intrebati cei de la Data Working Group si o sa vedeti raspunsul...