Este un debut bun :)

In Franța, am început cu gazduire în universitate, cred ca aveți mulți
contributori din Universitați din București.
Normal, nu este foarte dificult de recuperat un server "vechi" pentru
început.

Communatatea Romănă are o asociaţie ?
Cine este proprietar de openstreetmap.ro ?

--
Jean-Baptiste Holcroft