Salut,

În opinia mea, nu ar trebui traduse tag-urile. Argumente:
1.definesc obiectul în baza de date, iar definiția trebuie să fie unică, ea
nu depinde de limba folosită de utilizatori
2. fac parte din semantica specifică OSM
3. cei care editează sau realizează corecturi (cu OsmOse) cunosc această
terminologie.

De asemenea, dacă ne uităm pe wiki putem observa că ele nu sunt traduse.
Pentru cazul prezentat de tine avem chiar o variantă în română pe wiki:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Tag:junction%3Droundabout

Evident aceasta este o decizie a comunității, așa că ar fi necesare
părerile utilizatorilor experimentați din România.

O întrebare oarecum conexă am și eu. Traducem cuvântul *tag*? E vorba tot
de GUI pentru OsmOse.
Aștept părerile voastre.

Toate cele bune,
Madalina