Începem ziua la orele 10: la stație Branesti (Brănești Sat)

Pentru fiecare excursie de o zi, amintiți-vă să utilizați telefonul și
aplicarea mapillary pentru a îmbunătăți acoperirea Bucureștiului:
https://www.mapillary.com
Nu ezitați să trimiteți în mod repetat imagini din același loc,
instrumentul îmbunătățeste toate datele de calitate in mod regulat.

La orele 10:10:  distributia persoanelor pe autoturism, idealul ar fi un
conducător auto și un co-pilot; pentru a face foto si a lua notițe:

* Identificarea obiectivelor: nume de străzi, stații de transport public,
clădiri publice, suprafețe de drum. Orice altceva este un bonus.
Zone de distribuție (pe care o vom face pentru fiecare mașină, cum am spud
mai sus), folosind harta :Http://fieldpapers.org/atlas.php?id=tdx4xdfq

La orele 10:20:

* Mapping *

~  prânz: mergem la " Have a cigare", ma voi ocupa sa fac rezervarea pentru
noi toti. Masa de prânz.

În jurul orelor 13 sau 14:

* Prezentarea de instrument și obiectivehttp://
osmose.openstreetmap.fr/ro/map/
* Corectarea greșelilor, este o buna ocazie de a acorda atenție acestei
zone.
* * de exemplu, o corecție a unei clădiri daca cartierul este bine
poziționat în raport cu sateliți
* *sa corectam erorihttp://
osmose.openstreetmap.fr/ro/errors/?country=romania&item=xxxxcategorii
* Introducerea datelor colectate la Branesti (atentie la datele deja
adaugate)
* Corectarea erorilor osmose

16h: Rezumatul progreselor înregistrate în timpul zilei, prezentarea
informațiilor despre OSM România și în lume și în cazul în care cineva
dorește să prezinte "lucrarea" sa (Florin?).

* Discuții, bere sau cartografie

Vrei sa faci ceva înainte de eveniment?

* Descoperiți osmose:http://osmose.openstreetmap.fr/ro/map/