Salutare comunității din România,
Am revenit către voi cu un nou Challange "Add Missing
Buildings<https://maproulette.org/browse/challenges/37964>" în mod particular
în orașul Constanța.

Această provocare se concentrează în primul rând pe clădirile lipsă de toate
tipurile (rezidențial, comercial, industrial, etc.) pentru a fi cartografiate
așa cum este evidențiat. Echipa noastră a comparat datele TomTom și OSM
utilizând comparații spațiale inclusiv indexi de intersecții și suprapuneri și
am detectat unele zone unde cladirile lipsesc în OSM; pentru a crește nivelul
de încredere, echipa a comparat o zonă eșantion și a efectuat analize pentru a
valida unele clădiri care lipsesc.

Suprafețele lipsă pot fi adăugate prin editare mai multor clădiri sau a unor
clădiri individuale; alegerea va depinde de verificările cu realitatea și de
cunoștiințele locale.
Veți găsi mai multe informații în descrierea proiectului de provocare și pe
pagina Romania
GitHub<https://github.com/tomtom-international/open-data/issues/162>.

Sperăm că acest challange va aduce valoare adaugată comunității.

Vă doresc o saptamana minunata.

Multumesc,

Salim A. Baidoun / Community & Partnerships - Global