Линк који сам дао води до "чувеног" Дулићевог сајта и на њему се налази фајл такав каквог си га видео/отворио. Тај фајл се приказује (врло грубо и примитивно) на ГуглМапи која се отвара на наменској станици. Никакво хаковање или било које друге сумњиве активности нису биле потребе да би се до њега дошло. Подаци су објављени јавно - на јавном су сајту и свако их преузима када отвори одговарајућу мапу. Иста аналогија је да ли су подаци које Гугл даје кроз GoogleEarth/GoogleMap јавни и да ли могу да се користе за израду других мапа? Иначе РГЗ је власник ових података по Закону о Ауторским и још неким правима. Када су питани нису нам дозволили коришћење њихових података. Томас је ту најупућенији али ово је сиже.

Да сумирам, податке из овог фајла можемо да користимо само за упоређивање са другим подацима али не и за више од тога. Неки кажу да је дозвољено све док не ухвате али ја се не држим тог постулата.

    Поздрав,
    Пеђа