kako je nekada bilo teško doći do topografskih karti :) (sećam se
izviđačkih dana, koristili smo karte iz sedamdesetih)

odlična vest i puno hvala na obaveštenju, i svima zaslužnim za
geokodiranje i hostovanje istih.
pominjanje dodobasa mi definitivno uliva poverenje u upotrebljivost
istih. puno pozdrava i njemu lično.

sigurno će značiti za ucrtavanje manjih naselja kojih nemamo na našoj mapi.

@ostali
sada možemo da pregledamo okoline naših gradova i proverimo šta
nedostaje, mnogo je lakše sa ovakvim kartama.