On 17.11.2017 23:13, Немања Паунић wrote:
> Ako nemate ništa protiv, zahvalio bi vam se na izdvojenom vremenu.
> Kako ne razumete?
> Evri ne postoje. Stav RGZa ne postoji, odnosno, verovatno je onaj koji ste do sad postigli.
>
> Pokušao sam da govorim o saradnji i pomoći. Primetio bih da su podaci koje stvarate open, što ne mogu reći za iznete stavove. > Da bi bilo ičega razgovor bi trebalo da bude opušten i otvoren. Mogućnosti stvaramo zajedno.

> [...]

Molim vas nemojte to tako razumeti.

Postoji određena doza skepse prema RGZ jer RGZ je do sada vodio sasvim drugačiju politiku od ove koju ste vi predstavili.

Ja lično sam veoma obradovan i oduševljen takvom promenom pristupa jer ako bi se ostvarilo ovo što ste predložili to bi u stvari bilo upravo onako kako treba da bude i napravilo bi velike promene.

Ljudi koji rade na OSM mapi imaju jednu ideju - da se napravi kvalitetna mapa koja je slobodno dostupna svima. Naglasak je na onom slobodno i to je jasno definisano OSM licencom.

Kvaka kod tog pristupa je da sama mapa, to jest baza ne može da bude predmet komercijalne eksploatacije. Zarada može da se pravi na raznim uslugama i servisima baziranim na toj mapi, ali sama mapa je otvorenog koda.

To je sve suprotno onome kako je RGZ do sada radio i zato ljudi pokazuju rezervisanost. Previše dobro zvuči ovo što ste vi predložili.

Ali verujte mi, to su ljudi koji su itekako spremni i sposobni čuda da naprave. Video sam ih na delu.

Verujem da će početna rezervisanost biti prevaziđena.

Peđa