Pozdrav svima!

Hteo sam samo da vas obavestim da je moj tim danas završio zadatak koji smo
dodali pretprošlog petka, te da smo dodali sve zabrane skretanja za koje je
postojala indicija od strane Mapillary-ja.
Dobili smo neprocesirane, validirane detekcije, te smo uspeli da sa nekih
17.000 detekcija smanjimo na 2.040.
Kada smo završni postprocesiranje detekcija (objedinjavanjem istih detekcija
unutar bafera od 5 metara, te spajanja svih i pravljenja jednog centeroida),
zadatak smo objavili ovde:
https://maproulette.org/browse/challenges/14783

Rezultat je sledeći:

  *   Dodato novih zabrana: 710*
  *   Zabrane koje su inkluzivne: 999**
  *   Zabrane koje su već bile ubačene: 65
  *   Zabrane koje su zastarele ili pogrešne detekcije: 144
  *   Zabrane koje su nam bili duplikati unutar samog seta: 33
  *   Nismo mogli da rešimo: 89***

*Jedan te isti znak prepoznat iz više smerova. Znamo da smo ga u nekoliko
slučajeva obeležavali kao "dodato" u statistici, međutim ne verujem da je taj
procenat veći od 5%;
**Ukoliko se zabrana skretanja odnosi na suprotan smer jednosmerne ulice
(zabranjen ulazak u ulicu iz smera koji se posmatra), onda je to inkluzivna
zabrana skretanja i nije potrebno da se doda relacija;
***Iz bilo kog razloga, npr: iz sporedne ulice je snimak uhvatio znak za
zabranu skretanja, ali nemamo pokrivenost iz te ulice na koju se odnosi
zabrana; moguća je loša detekcija; slika je muljava, te nismo mogli 100% da
budemo sigurni da li je potrebno dodati, odnosno da li je detekcija dobra, itd.

Pored regularnih zabrana skretanja za motorna vozila, dodata je veća količina
zabrana koja se odnosila na hgv (odnosno teretna vozila), kao i uslovne zabrane
skretanja (bilo da se radi o vremenskom uslovu, nosivost ili kojim vozilima je
dozvoljeno skretanje).

Pozdrav,
Nemanja