Pozdrav,
Super za ovo. Jedan predlog za verifikaciju bi bio da se iskoristi
https://maproulette.org/. Ako uspete od Vaših podataka da napravite GeoJSON
fajl, onda samo treba da objavite novi "challenge" na ovaj sajt. Onda svi
možemo da učestvujemo (da za svaku od 3538 škola kažemo da li postoji ili ne i
da je ucrtamo ako ne postoji, jednu po jednu).

Ako želite da učitate u JOSM (pomenuli ste da ne ne znate kako da učitate u
OSM, ali pretpostavljam da ste mislili na JOSM), isto bi bilo dobro da
napravite neki od formata koji će JOSM da čita (uglavnom čita sve osim
shp-ova:), npr. baš taj GeoJSON. GeoJSON možete isprobati i na
http://geojson.io/.

Ja mogu da Vam pomognem - da napravim taj GeoJSON od Vaših podataka i da
pripremim ovaj "challange" na maproulette-u, ali morate da mi pošaljete te
podatke koje ste do sad obradili.

poz, kokan