Jag kör på och har laddat upp Jämtland. Inte riktigt lika många reservat som
tidigare län, men väl det mest komplicerade hittills; Ammerån naturreservat.
Ammerån: >10000 noder för bara yttre gränsen och sedan är det de ~100 småöar
som
inte ingår i reservatet. Fördelen är ju att man kan få en hög upplösning på
själva ån på den sträckan genom att bygga en relation till och sätta
natural=water på den....vilket jag har provat.

Mapnik har av någon anledning inte rendrerat reservaten lika snabbt som
tidigare, då de började dyka upp på kartan kort efter att jag laddat upp dem.
Jag har provat att sätta vissa tiles som dirty där jag vet att det finns
reservat som borde rendreras i mapnik. Men det dyker inte upp några reservat
alls från senaste importen. :-/

/Daniel "bengibollen" Nilsson