On Mon, Jan 18, 2010 at 07:44:46AM +0100, Simon Josefsson wrote:

> Möjligen kan highway=path användas?

Ja, det kommer an på hvem sin tolkning av highway=path du bruker. I
Norge har vi tolket det som at det må eksistere en sti der, dvs, en
opptråkket led om sommeren. Derfor ville vi ikke satt highway=path på
noe som bare eksisterer om vinteren. Men jeg vet at folk er uenige om
highway=path internasjonalt.

Skiløyper tagges med piste:type=nordic, og rendres i Mapnik selv uten
highway=*. Jeg synes vi kan gjøre tilsvarende med snøscooterløyper,
siden det kjennes litt kunstig å tegne en path f.eks. tvers over et
vann.

Bare mine 0,02€  ;-)

--
Einar Ryeng