Hej!
> Det som behövs för 2010 är en liten broschyr och en levande
> person som kan svara på frågor, gärna med en OSM-tröja.
> Utan en engagerad person, blir en broschyr troligen liggande
> bortglömd i ett hörn av montern.

Nu har jag gjort ett utkast till broschyr:
http://dl.dropbox.com/u/2779029/Folder-sida1.pdf
http://dl.dropbox.com/u/2779029/Folder-sida2.pdf

En del text saknas, intressantare kartbilder & snyggare teckensnitt
behövs, men annars så...  ;-)
Tanken är att vika den på tre vilket kanske inte är det ideala för
Wikipedia (då ni kör A5), men jag tycker ren A5 är lite tråkig. :-)

> En persons inträde till mässan: 100 kr, några dagars framförhållning
> Trycka upp en tröja och 100 broschyrer: 1000 kr, några veckors
> framförhållning

Det vore jättetrevligt om Wikipedia vill hjälpa oss med detta! Att åka
till Gbg är lite långt för mig och så är jag lite ny på detta. :-(
Men skulle ingen OSM:are dyka upp så tycker jag ändå vi får vara nöjda
med att broschyrerna i alla fall ligger där...

En snygg tröja vore ju bra, men personligen tycker jag inte OSM-loggan
lämpar sig speciellt bra för tryck (för detalj- och färgrik). Något sånt
här skulle man kunna göra:
http://dl.dropbox.com/u/2779029/Trojtryck01b.png
http://dl.dropbox.com/u/2779029/Trojtryck02b.png

(Skapad hos http://www.xpressbox.se/)

> Egen monter på mässan: 10.000 kr, ett helt års framförhållning

Dags att planera (och spara till) medverkan på nästa O-ringen
alltså!  :-)

/Peter Kindström