Hej, jag är ny här på mailinglistan men har mappat med stor omfattning
sedan början av 2008 (det är jag som gjort stora delar av Skåne). Jag
har nu bara sett två av mailen i den här frågan så jag vet inte exakt
vad som diskuterats tidigare, men jag antar att ni har upptäckt
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Sweden/Sk%C3%A5ne/busslinjer
som jag har skapat och har som ett litet evighetsprojekt tillsammans
med min mapparkompis. Det vore helt klart kul med ett samarbete, och
ville mest göra mig tillkänna och undrar om någon kan sammanfatta
snabbt vad diskussionen handlar om.

Sedan är jag ganska dålig på det här med maillistor så jag hoppas att
jag inte gör något fel när jag skriver det här meddelandet!

MVH Andreas / Grillo