Hej igen!
Nog för att jag trodde intresset skulle vara lågt, men att det inte
skulle finnas ett enda svar efter 7 dagar...  :-(

Är det verkligen ingen som kan tänka sig offra en stund för att skapa
lite mer uppmärksamhet kring OpenStreetMap?

Det behövs knappast någon "säljartyp" utan räcker bra med någon som bara
ser till broschyren finns/syns bra och kan svara på enklare frågor om
någon undrar.

/Peter