2011/1/15 Magnus Bäck <ba...@swipnet.se>:
> On Saturday, January 15, 2011 at 06:15 CET,
>
> Stängt taget finns ju samma konflikt även på elementnivå; om jag
> placerar en busshållplats med hjälp av Bing men har inhämtat name,
> shelter och bench genom att ha varit på platsen -- hur bör detta
> noteras?

Alltså du kan antagilgen använda mapnik för att placera
busshållplatser i det fallet. Jag rekommenderar det faktiskt, man kan
kartlägga ganska mycket i en halv färdig stad om man kartlägger via
mapnik.

source tag är egentligen bra, e.g kustlinjerna är lätta att se var
folk har föbättrat PGS eftersom source taggarna är borta ersatta.
--
/emj