Högst intressant. LIDAR används ju för att få fram höjddata till
kartor, dock sparas ju sådant inte direkt i OSM utan separat. Någon
som vet var dessa data är sparade så skulle det ju vara trevligt med
en uppdatering då LIDAR har en betydligt bättre upplösning än vad
nuvarande datakälla som används av OSM Cycle Map, Hike&Bike Map och
andra har.

Konrad