Om det inte är jättebråttom så här i semestertider så skall jag fråga min kund
(posten alltså) om möjligheten att få använda ytorna för en engånguppdatering
av befintliga addr:*
Det sker årliga uppdateringar av posnumren. Förra året ändrades ca 100 adresser
så skall man göra körningar så vill man ha det senaste :-)
Med vänlig hälsning,
P-O