Fredag kväll fungerar för mig. Lördag lika så, men fredag är nog bättre.

För att hitta till olika ställen så kan man ju utnyttja lokalproducerade
resurser ;)

Viggos:
http://www.openstreetmap.org/?mlat=55.70552&mlon=13.18713&zoom=17&layers=M (får
diskutera namnet på den sen, heter Viggo restaurang & bar på skylten men kallas
Viggos i folkmun samt att de satt upp lite klistermärken och andra skyltar
själva där det står Viggos… kanske ena i official_name och den andra i name=…
något att diskutera på fredag/lördag :D)
Systemet:
http://www.openstreetmap.org/?mlat=55.70577&mlon=13.1879&zoom=17&layers=M

Jag antar att det är ungefär här (övre våningen?) lokalen finns:
http://www.openstreetmap.org/?mlat=55.705433&mlon=13.1861&zoom=17&layers=M

/Joakim