Hej alla!

Nu på lördag har vi planerat in en kontorsmapparträff i Lund, med
speciellt fokus på byggnader i Malmö (men självklart får man göra vad
man vill om man inte är sugen på det). Vi samlas klockan 12 utanför
Pressbyrån i Västra stationshuset och tar förslagsvis en matbit
(Viggos rekommenderas som vanligt...) innan vi går upp på andra
våningen där vi får låna lokal av Stadsbyggnadskontoret.

Bärbar dator får ni ta med själva, men vi ordnar förstås med ett
trådlöst nätverk.

Anledningen till den tidiga träfftiden är för att min dygnsrytm inte
ska bli alltför rubbad, eftersom jag normalt går och lägger mig vid
18-tiden, även om jag kan rucka lite på det på lördag om vi vill sitta
mer än fyra timmar. Ni får förstås komma lite senare om ni vill.

Och här kommer en extra handräckning till eventuella malmöbor: vi
behöver er hjälp, var är ni? Kom och presentera er på lördag och hjälp
gärna oss utbölingar att få lite pli på Malmö-kartan!

Väl mött

/Andreas

PS: kommer ni senare alternativt hittar ni oss inte är mitt
mobilnummer 0702-616118.