Hej!
Vore det inte bättre att bara skapa rubriker? Och några enstaka extra
undersidor.

Det ska ju vara en nybörjarmanual så vi vill inte heller ha för mycket text. Å
andra sidan skadar det inte att få lite överflöd av information. Men det vore
synd om vi kväver initiativet genom att börja allt för stort.

Just my 2 cents.

--
Vänliga hälsningar
Peter Kindström