Hej,
Kapar den här tråden några dagar sent och bjuder in er till Wikifika[1]
imorgon (torsdag) istället, Café Panorama högst upp i Kulturhuset, 18.00.
OSM-are är egentligen alltid välkomna, men lite extra den här gången
eftersom det finns ett projekt som heter WikiMaps[2] som genererar en del
frågor och funderingar där ni förhoppningsvis kan komma med kloka svar och
synpunkter.

Eftersom jag bara är med i utkanterna av den här maillistan får ni gärna
hjälpa till att berätta på andra ställen där det gör nytta.

[1]
https://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikitr%C3%A4ffar#Wikifika.2C_Stockholm.2C_torsdag_5_september
[2] https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Wikimaps

Väl mött.
/axel (eller Haxpett som jag heter på OSM och Wikipedia)

Axel Pettersson

 +46 (0)730 59 58 13
haxp...@gmail.com

Twitter: @Haxpett <https://twitter.com/#%21/haxpett>