Vad är det som förhindrar någon annan att också skapa en instans och säga
att den gäller för "hela Sverige"?

Just nu är det kanske inte något problem, men i framtiden är det ju fullt
möjligt att det startas projekt i flera instanser som avser samma område.
 Det är slöseri av resurser och verkar lite "omodernt" i dessa moln-tider.

Annars tycker jag idén med koordinerade "attacker" mot ett område,
koordinerat genom webben, är en mycket bra idé.  Det verkar ju bli allt
ovanligare med mapping-möten där folk möte IRL och mappar en område.

vänligen
   Bengt