2013/10/23 Andreas Vilén <andreas.vi...@gmail.com>:
> Ska jag tolka tystnaden under de senaste dagarna som att det är helt okej
> att ändra samtliga denomination=svenska kyrkan/protestant och liknande till
> lutheran? Ska jag passa på att tagga operator=Svenska kyrkan?

Håller med om denomination=lutheran och operator=Svenska kyrkan för
Svenska kyrkans kyrkor, men före man gör
en massomvandling borde man undersöka om det finns kyrkor med
denomination=lutheran som inte tillhör Svenska kyrkan och om det finns
kyrkor i Sverige där denomination=protestant är den mest korrekta.

/Markus