Hej,
Jag kan inte nog om OSM för att vara ledare/föreläsare, men tycker det
låter intressant och vill lära mig mer. Var kan jag läsa mer om det här?

Om det behövs en lokal att vara i finns möjlighet att vara hos Wikimedia
Sverige på Hantverkargatan 21 också. Säg till i så fall. Kolla också på
https://se.wikimedia.org/wiki/Minibidrag_2013 om det behövs reseersättning
eller liknande för någon av deltagarna.

/axel

Axel Pettersson
Projektledare GLAM/Outreach
Wikimedia Sverige

+46 (0)733 96 55 65
axel.petters...@wikimedia.se

Twitter: @Haxpett <https://twitter.com/#%21/haxpett>

Stöd fri kunskap, bli medlem i Wikimedia Sverige.
Läs mer på donera.wikimedia.se <https://donera.wikimedia.se/node/6>