Skoj! Jag gjorde en gång ett försök att rendrera med svenska som utgångspunkt.
Det vore kanske ett bra val att ha som alternativ på den tile-servern?

När jag försökte så gjorde jag så att jag tog en kopia av databasen och ändrade
name-taggen till name:se om det fanns sedan en, no, de och fr om se saknades
och sist lät original taggen vara kvar. Men bättre är väl att ändra vid
rendreringen .

/Jonas