Hej,
Jag heter Claes och har ganska nyligen börjat intressera mig för OpenStreetMap.
Jag har gjort några smärre tillägg och ville sen pussla ihop delar av
Sörmlandsleden som inte var sorterade till etapper än. Sörmlandsleden (197845)
har en rad relations för vissa etapper, men också lösa delar. Nu har jag skapat
ytterligare relations för etapp 31-34 på samma sätt som jag såg att det var
gjort för andra.
Nu finns referenser direkt från leden till vissa paths, och via
etapp-relations. Jag _tror_ att paths som ingår i etapp-relations bör tas bort
från 197845 men tänkte höra så jag inte gör fel?
Mvh Claes