Jag tror att du måste fundera på och bestämma dig för vad du vill ha. Är
det en enkel och snabb metod för att göra det troligt eller något som är
exakt.

Vill du ha nått snabbt har du fått några förslag, vill du ha något exakt
återstår nog inget annat än att kolla på alla ingående noder och areor.

/B