Hej
Såvitt jag har läst mig till så bör motionsspår (elljusspår mm) göras till
relation med route=running.

Men jag har inte hittat någon webbaserad karta som visar sådana spår. Finns
det någon? (gärna en karta som dessutom kan visa vandringsleder)

Skulle dessutom vilja få tips om hur man lämpligen kan tagga och visa spår
och leder på ett sammanhållet sätt i friluftsområden. Man kan ju vilja visa
hela spårsystemet, även om där finns olika typer av leder, tex motionsspår,
vandringsleder, cykelleder och skidspår. Ett problem med att sätta en
superrelation är ju att lederna redan kan tillhöra andra superrelationer.
Waymarked trails har kommit en bit på väg men där saknas tex spår
type=running