Hej, det låter kul. Jag kommer gärna.
/Anders

Från: Tomas Wennström [mailto:tomas.wennst...@gmail.com]
Skickat: den 16 mars 2017 15:16
Till: talk-se@openstreetmap.org
Ämne: [Talk-se] OSM Meetup i Malmö?

Hej!

Finns det intresse för en OSM Meetup i Malmö, tro?

Några av er känner mig, men för er andra kan jag berätta att jag är ett stort
fan av OSM, mitt karterande går i vågor men jag läser nästan allt på listan.
Häromdagen upptäckte jag Ramlösa Brunnspark i Helsingborg saknade en del
detaljer och tog därför ett par varv med Mapillary.

Jag driver också House of Ada, ett coworking space i Malmö, och jag har i över
ett år tänkt att jag gärna hade dragit ihop en OSM meetup hos oss. Så nu gör
jag ett försök!

Om det finns intresse så sätter jag upp en Doodle för att hitta ett datum, och
så får vi fundera på eventuella teman.

Tomas

--
Tomas Wennström