Fixat!
/Erik

--- Ursprungligt meddelande ---
Från: Kesper Mark <mark.kes...@keolis.se>
Datum: 12 april 2017 16:12:54
Till: talk-se@openstreetmap.org
Ämne: [Talk-se] Hittat fel Stockholms län/Nacka/Norra Orminge/Skarpövägen - Menssättravägen - Storholmsvägen

Hej alla!
Ursäkta.
Om jag varit mer påläst hade jag fixat felet själv, men iom att jag inte är det (förhoppningsvis än) så mailar jag ut om det.

Jag har inte hunnit senaste tiden att hålla mig uppdaterad. Men blev uppmärksammad av en kollega att Skarpövägen fortsätter felaktigt ut på Menssättravägen i Orminge i Nacka kommun i Stockholms län.
Länk: http://www.openstreetmap.org/way/217435827#map=17/59.33116/18.27036

Mellan de två segmenten på Menssättravägen ligger ett extra segment av Skarpövägen som felaktigt också fortsätter söderut på Storholmsvägen.

Vill någon vara snäll och ändra på det. (Om någon vill länka till en instruktion kan jag kanske ändra nästa vecka då jag har lite mer tid.)
Bifogar några screenshots.

[cid:image001.png@01D2B1DE.61F0C1F0]

[cid:image003.png@01D2B1DE.834EA0B0]

Med Vänliga Hälsningar

Mark Kesper
Trafikutvecklare

Keolis Sverige AB
Box 22052, 104 22 Stockholm
Besöksadress: Gjörwellsgatan 30
Telefon växel: 08-5190 2000
Telefon direkt: +46 (0)725606654 eller hellre 0733-017291
http://www.keolis.se<http://www.keolis.se/>
[cid:image003.jpg@01CFB79E.D8873890]