Hej!

Då ses vi på torsdag!

Det blir talks från:
Mapillary kommer och berättar om vad de gör med OSM och Andreas Vilén
pratar om adressimporten i Helsingborg!

Själv har jag en fråga om att mappa i Kenya, har nämligen fått en förfrågan
från en liten svensk biståndsorganisation.

Anmäl gärna här så vet vi ungefär hur många som kommer:

Ses!

Tomas Wennström

--
Tomas Wennström