Om inte annat så skulle det vara bra att använda NVDb som QA verktyg för att se
var det saknas vägar/hastigheter/ytbeläggning i OSM. Då får man iaf hjälp att
se vad som behöver kartläggas bättre. Skulle jag ha tid så hade jag kunnat fixa
och trixa med sådana lager som kunde användas som bakgrund i diverse
redigerare. Måste dock avstå då familj samt förestående flytt stjäl all tid. :/

openstreetmap.se servern finns iaf tillgänglig om någon behöver plats för att
göra saker. Bara att kontakta mig eller Kalle.